ابراز تاسف دانشجویان یزدی از حمایت نماینده این شهر از وقف اموال دانشگاه آزاد

یزدفردا : فعالان دانشجویی دانشگاه یزد از حمایت علی اكبر اولیا نماینده این شهر از وقف اموال دانشگاه آزاد ابراز تاسف كردند.

عابدی دبیر سابق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاری فارس، اظهار داشت: در حالی كه شاهد آن بودیم كه تلاش مستمر تشكل‌های دانشجویی درباره رسیدگی به مفاسد و شبهات مدیریتی دانشگاه آزاد پس از گذشت سال‌ها با تصویب اساسنامه جدید این دانشگاه از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی به ثمر نشست، برخی نمایندگان مجلس سعی در به سرانجام نرسیدن این تلاش‌ها دارند.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد برای فرار از قانونی شدن این دانشگاه بحث وقف اموال دانشگاه آزاد را مطرح كرده‌اند.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد با اشاره به اینكه وقف اموال دانشگاه آزاد كاملا غیرقانونی است و اموالی را كه متعلق به بیت‌المال و مردم است نمی‌شود وقف كرد، تصریح كرد: تشكل‌‌های دانشجویی در راه مبارزه با مدیریت فاسد دانشگاه آزاد هزینه‌های بسیاری را متحمل شده‌اند اما این هزینه‌ها باعث نمی‌شود كه از پیگیری مطالبات خود كوتاه بیایند.

عابدی با بیان اینكه با خبر شدیم نماینده شهر مردم یزد نیز از كسانی بوده كه طرح دو فوریتی وقف اموال دانشگاه آزاد را امضا و به صحن مجلس ارائه كرده است، تأكید كرد: واقعا متأسفیم كه ایشان به جای پرداختن به مشكلات متعدد اجتماعی، فرهنگی، معیشتی و ... به كشور فوریت طرحی را در مجلس مطرح می‌كند كه دست‌های مافیای ثروت و قدرت كاملا در آن مشهود است.

وی با بیان اینكه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد خواهان پاسخگویی علی‌اكبر اولیا در خصوص این مسئله است، تأكید كرد: از ایشان دعوت می‌كنیم تا با حضور در دانشگاه یزد در خصوص ارائه طرح دو فوریتی وقف اموال دانشگاه آزاد توضیحاتی را به دانشجویان ارائه دهد.


یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا